حقيقت داره والا
 
فوتباليست ها
 
 

 

ما استقلالی‌ها تو این چند سال اینقدر داربی بردیم و اینقدر صدرنشین لیگ برتر بودیم و قهرمان شدیم و جام گرفتیم که این چیزها واسه‌مون خز شده !وقتی لیگ شروع می‌شه با خودمون می‌گیم اه!امسال هم باید قهرمان شیم! داربی ام اینقدر بردیم که حساب و کتابش از دستمون در رفته .برخلاف لنگی ها (به قول مدیر عامل محترمشون)که قهرمانی و بردن داربی براشون از پدیده های نادر روزگار محسوب میشه، واسه ما این چیز ها یک اتفاق عادی و روزمره است.از آسیا هم که دیگه نگو و نپرس !اگه قهرمانی لیگ برتر و دربی واسه لنگی ها یه پدیده نادر باشه قهرمانی آسیا واسشون رویای دست نیافتنیه.

اگه می‌خواید در مورد آخرین باری که پرسپولیس رو تو آسیا راه دادند چبزی بدونید باید پای صحبت پدر بزرگ ها و پیر مرد ها بشینید . بنده خدا ها تو این چند سال آرتروز گردن گرفتن آخه هروقت می خواستن رتبه پرسپولیس رو تو جدول نگاه کنن باید تا کمر خم میشدن و چونشونو میچسبوندن به سینشون و هروقت ام می خواستن یه نگاهی به استقلال بندازن باید دو تا آجر می‌ذاشتن زیر پاشون و سرشونو تا ته بالا می بردن !همیشه آخر فصل پرسپولیسی ها مثل استقلالیها خوشحال اند و جشن می گیرن ،البته ما استقلالیها واسه قهرماني و پرسپوليسي ها براي موندل تو ليگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب ورزشي و آدرس live-khanevarzesh23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 4694
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1